Etapele unei amenajări de interior
Care sunt avantajele de care beneficiezi lucrand cu un arhitect?
1. Concept
Conturăm împreună un stil general și coerent sub umbrela căruia să se încadreze amenajarea.
2. Organizare Funcțională (Plan Mobilare)
Până la culori și texturi, trebuie să ne asigurăm că pozitionarea mobilierului, a electrocasnicelor și a surselor de iluminat este fireacă și facilitează activitatea specifică spațiului.
3. Vizualizări 3D (Randari)
Ce poate fi mai eficient decât să avem o simulare concretă a rezultatului final înainte de a pune în practică zicala “Cine face și desface, tot timpul are ce face”? Randările sunt cele care conturează amenajarea fiecărei încaperi sub forma imaginilor realiste, eliminând riscurile ca prin alăturarea nepotrivită a pieselor achiziționate pe parcurs, rezultatul sa fie dezamagitor…
4. Planșe tehnice și de detaliu
Aici avem tot suportul necesar execuției, ca implementare în realitate a Conceptului agreat.
5. Liste de cantități + furnizori
Aici vorbim practic de lista de cumpărături întocmită până la ultimul detaliu, ceea ce se traduce prin mult timp și bani salvați în favoarea ta. Când vorbim de furnizorii recomandați, putem adăuga garanția calității dorite și chiar discounturi preferențiale.
6. Proiect mobilier custom
Mobila pe comanda se va potrivi perfect, însă numai în urma unui proiect tehnic detaliat care să asigure că materialele alese se îmbină corespunzator pentru durabilitate în timp și aspect grozav. Nu în ultimul rând, proiectarea mobilierului trebuie să urmarească utilitatea și ușurința de utilizare a piesei respective. Design-ul reușit trebuie întotdeauna să fie ergonomic.
7. Cost-efficient
Planificând amenajarea prin randări și liste exacte de cumpărături, ne asigurăm că se respectă nu doar dorințele tale estetice, ci și faptul că urmărim bugetul alocat, diminuând considerabil lista cheltuielilor neprevazute sau situația în care bugetul este insuficient din cauza că nu a fost repartizat corespunzator de la început.
8. Project-management
Partea cea mai tare în care tu câștigi timp, probabil bani și sigur eviți multă bătaie de cap. Concret, nu te doare capul contactând furnizori, verificând stocuri, facând research de piese alternative, plasând comenzi din listele de cumpărături, urmărind încadrarea în buget, urmărind încadrarea în timp a livrărilor etc.
9. Asistență șantier
Vizita specialistului la locul punerii în operă are rolul de a asigura derularea optimă a proiectului și de a oferi soluții salvatoare în cazul greșelilor de executie.
10. Recepția
Momentul mult asteptat când ultima dezbatere se referă la lista de cumpărături pentru petrecerea de inaugurare 🙂